آرامیسآرامیس، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره
رومیسارومیسا، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

پرنسس آرامیس و پرنسس رومیسا

سلام! به وبلاگ من و خواهرم خوش آمدید.

پاییز 93

1393/7/1 11:11
نویسنده : مامان مرضیه
1,534 بازدید
اشتراک گذاری

نیمه شب، لحظات ابتدایی فصل زیبای پاییز 1393، فصل تولد دختر طلایی من آرامیس

niniweblog.com

دختر نازم تولدت مبارک

نمیدونی چقدر هر روز خداروشکر میکنم به خاطر داشتن فرشته ای مثل تو

happy birth day (1)

کادو مامان جون به آرامیس یه تاب خیلی قشنگ بود که بابا کامران براش وصل کرد، آرامیس خیلی خوشحال بود و همش باهاش بازی میکرد. منم براش فقط کیک گرفتم.غمناک

خاله اقدس اینا هم بهش وجه نقد دادن. دست گلشون درد نکنه!

niniweblog.com

happy birth day (2)

چارت قد و وزن آرامیس خانم در دو سالگی

درست چند روز بعد از تولد دختر خوشکلم بردمش کلینیک گوششاشو سوراخ کردم!

در حالیکه خیلی تردید داشتم که نکنه دردش بیاد ولی همانطور که خانم دکتر گفت اصلاً دردش نیومد؛ البته قبلش نظر خودشو پرسیدم که مامان میخوای خانم دکتر به گوشات گوشواره بزنه یا نه؟ و سعی کردم کاملاً بهش تفهیم کنم که خانم دکتر گوشاتو سوراخ میکنه و ممکنه اوف بشه، ولی باز خودش دوست داشت که گوشواره داشته باشه!!!

فقط بعد از زدن گوشواره های آمریکایی خوشکلش وقتی که خانم دکتر میخواست یه مقدار گوشوارشو شل کنه آرامیس دردش اومد و گریه کرد و میگفت اوفه اوفه...خطا

niniweblog.com

لغتنامه آرامیس بخش سوم

مهیا: پرهام

مانی: پارمین

نام نام: کامران

مشی: مرضیه

آمیس تایی: آرامیس گریه کرده

آمیسم میاد: وقتی کسی دم دره میخواد بره بیرون میگه، یعنی منم میام!

آشقت: عاشقتم niniweblog.com

داک: لاک بزن برام

آیش: آرایش (صورت و مو)

شوالک: لواشک

ما میگیم دودورو دودودو، آرامیس میگه اینا: ایران niniweblog.com

بلق: بقلم کن!

چولی: کوچولو

آماس: آدامس

نناشی: نقاشی

خاله عدس: خاله اقدس

دایی علی رضا: دایی علی زارا

جدیداً هم که دیگه همش میگه: این چیه؟ یا میگه: چی شده؟ منم خیلی صبورانه با جزئیات همه چیزو براش توضیح میدم.

آرامیس در پیراهن تیم ملی جواد نکونام

niniweblog.com

30 آبان 93

دوهفته مونده بود به تولد دو سالگیش دکترم بهم گفت که دیگه بهش شیر نده و من چون این اواخر دیگه کمتر بهش شیر میدادم تقریباً راحت تونستم از شیر بگیرمش و زیاد بی قراری نکرد. تا دو هفته بعد از تولدشم شیر خشکشو که شبا تو خواب با شیشه بهش میدادم ادامه دادم ولی بعد با توصیه باباش اونم قطع کردم و الان فقط تو خواب بهش شیر پاستوریزه تو شیشه میدم. اگه یادتون باشه آرامیس از همون اول هم شیشه رو دوست نداشت و ما فقط تو خواب بهش میدادیم که متوجه نشه!

چند روز پیشا هم وقتی اومدم خونه دیدم آرامیس میگه: مامان پیشی می می برد!niniweblog.com

از مامان پرسیدم چی شده دیدم مامانم نوک پستونک آرامیسو تا ته قیچی کرده و به آرامیس گفته پیشی می میتو گاز گرفته برده. آر امیس هم که خیلی تعجب کرده بود چاره ای نداشت که قبول کنه.niniweblog.com

از اون روز دیگه پستونک هم بهش ندادیم، حالا وقتی میخواد بخوابه یه ذره بی تابی میکنه و میگه: ای بابا می می نداریم!

niniweblog.com

برای قد و وزن دو سالگیش که بردمش بهداشت گفتند قدش خوبه ولی رشد وزنش زیاد خوب نبوده، ماه دیگه هم برای چک کردن وزنش بیارید ببینیم این دفعه خوب وزن گرفته یا نه! منم رفتم براش شربت مولتی ویتامین اشتها آور خارجی خریدم تا یه ذره اشتهاش بهتر بشه. ماه بعد که بردیمش فقط 300 گرم وزن گرفته بود و شد 12 کیلو که گفتند خوبه. نوبت قد و وزن بعدیش انشاالله سالی دیگه تولد سه سالگیشه.

گاهی وقتا با باباش ورزش میکنه، مثلاً قشنگ میتونه شنا سوئدی بره کاری که من اصلاً نمیتونم انجام بدم.

مامانم هم کله ملق یادش داده، به قول خودش کله بازی که اونم من نمیتونم انجام بدم.

niniweblog.com

قشنگ ترین فیگور دنیا:

قشنگ ترین لبخند دنیا:

این قلبم که دیدید زاگرب پاییتخت کرواسی، هدیه استادم آملیا توماسویچ

حالا اسباب بازی آرامیس شده و هی میره از رو یخچال بر میداره باهاش بازی میکنه

آهان دخترم بلده شعر بخونه، مثلاً ما میگیم یه توپ دارم اون میگه: گیلگیلیه و ...

یا من میگم یه دختر دارم اون میگه شاه نیاره و ...niniweblog.com

همشم که مدام در حال بازیگوشی و خراب کاریه، اصلاً ما خیلی وقته مجبور شدیم دکوراسیون خونه رو کلاً تغییر بدیم، الان تقریباً در نزدیکی زمین چیزی وجود نداره و همه چیز از دست ایشون تو هوائه! niniweblog.com

همش هم موبایل باباش رو بر میداره زنگ میزنه به عمو مهرانش یا به قول خودش عمو میان، یا با موبایل مامانم زنگ میزنه به من وقتی سر کارم.niniweblog.com

یکی از تفریحاتش بازی کردن با موبایل مامانمه که بازی پو رو داره و تو این بازی حرفه اییه دخترم

یا اینکه همش به ما میگه بخن یعنی بخند ازت عکس بگیرم niniweblog.com

تقریباً تا یک ماه بعد تولدش روزی چند مرتبه فیلم تولدشو که تو گوشی باباش بود میشت با دقت میدید.niniweblog.com

مدام هم میره در یخچالو باز میکنه میره تو چارچوبش میایسته و توشو نگاه میکنه niniweblog.com

اینم من و باباشیم ک همش بوسش میکنیم niniweblog.com

گاهی وقتا قیافه آرامیس و کاراش شبیه وروجک میشه

Book-09-june.gif (13537 bytes)

عسلم خیلی وقته که دیگه دستش به دستگیره در میرسه و هر روز که من از سر کار میام دخترم در رو برام باز میکنه و کلی از خوشحالی میخنده و از ذوقش دور خونه میدوئه!

وقتی میریم مغازه یا فروشگاه آرامیس خانم خریدای مخصوص خودشو داره و هر چی که دلش بخوادو میذاره تو ترولی پولش هم اصلاً براش مهم نیست چون یه کارت داره که مدام میکشه به کسی نگید ولی رمزش 2 است و دستگاه پوزش هم کنترل تلویزیونمونه!

مامانم باهاش  فلش کارت هایی رو که یه طرفش یه عکس و نوشته اش است و یه طرف دیگش فقط نوشتشه رو کار میکنه الان حدوداً 5 تا کگی گرکلمه رو بلده بخونه یه عالمه هم لغت انگلیسی بلده و اگه هم مسخره بازی نخواد در بیاره بلده تا 5 بشماره!

دخترم همچنان عاشق مطالعه است و هر روز دوست داره من براش کتاب یا مجله کودکانه بخوانم و عکساشو براش توضیح بدم.

عکس های تاسوعا و آشورا در گلپایگان و خوانسار:

به ترتیب از راست به چپ:

آیلین، کیارش، آرامیس و شیوا

آیلین و آرامیس در روروئک کیارش

 

اینجا من سرکارم آرامیس داره با من تلفنی حرف میزنه و گریه میکنه میگه مامان بیا

آرامیس در حال دیدن کارتون

اینجا بابا کامران داره میره سرکار و آرامیس طبق معمول داره باهاش بابای میکنه و براش بوس میفرسته

زندگی گرم ما سه نفر:

6 آذر 93 هشتمین سالگرد عقد من و باباش بود، منم یه کیک درست کردم و دور هم با بابا، عمه الهام و مامان جون مثلاً برای آرامیس تولد گرفتیم و بچه ام کلی ذوق کرد.

وقتی من دارم غذا درست همش میاد کنارم میگه بلق بلق یعنی بغلم کن منو بذار رو کابینت

یک ماه بعد

اینجا دیگه خودش پاشو گذاشته رو سطل آشغال اومده این بالا نشسته!

امروز93/09/17 تولد مامان جون آرامیسه

تولدشو تبریک میگیم و براش از خدای مهربون آرزوی سلامتی و شادی داریم، منو آرامیس

دیشب برای مامان جون کیک درست کردم ولی مجبور شدیم خودمون برای آرامیس تولد بگیریم چون همش میگفت تولد آمیسه!

 هر چی میخوادو میگه میخواستم، مثلاً میگه آب میخواستم، یعنی آب میخوام!بوس

پسندها (10)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (16)

فروشگاه نادین
18 مهر 93 14:25
سلام دوست عزیز لوازم جشن تولد دست سازهای نمدی شال و روسری nadin-shop.ir
مامان تارا
23 مهر 93 10:19
دختر نازی دارین خداحفظش کنه تولدش هم مبارک باشه چه جالب دختر منم فردا تولدشه ممنون مامان تارای عزیز تولد دختر خوشکل شما هم مبارک
عمه فروغ
23 مهر 93 12:48
سلام تولد آرامیس عزیز مبارک باشه ان شاا.. 129 سالگیش رو جشن بگیرید به من هم سر بزنید خوشحال میشم اگه مالید با هم دوست بشیم ممنونم مامان تارا جون با کمال افتخار حتماً
مامان تارا
24 مهر 93 9:47
تولدت مبارررررررررررررررررررررررررررک پرنسس مرسسسسسسسسسسسسسسسسسی مامان تارا جون
عمه فروغ
7 آبان 93 18:43
سلام با اجازه لینکتون کردم سلام خواهش میکنم باعث افتخار ماست!
admin
30 آبان 93 10:04
تولد آرامیس کوچولوتون رو تبریک میگم ایشاله که هزار ساله بشه راستی چرا ارمیس 24 چون 24ساعته شلوغ میکنه ؟ از مکعب دوران هم خوشم اومد مامان آرامیس میشه به من بگین چطوری درستش کردی ؟
عمه فروغ
30 آبان 93 10:41
سلااااااااام گوشواره هات مبارک آراميس جونم ان شاا.. به شادي و سلامتي اي جوووونک آراميسمون ديگه بزرگ شده و ديگه پستونک نميخوره هزار ماشاا.. به آراميس جونم بوووووس به روي ماهت
مدل های بافتنی
2 آذر 93 14:29
انواع مدل های بافت بچه گانه و بزرگسال آموزش بافت لباس بچه گانه کلاه و شال گردن آموزش قلاب بافی
admin
3 آذر 93 15:13
هر پلیر وب کد خاص خودش رو داره این لینک رو مطالعه کن حتماً اگر می خوای از این کد ها استفاده کنی باید لینک مستقیم فایلت رو داشته باشی یا جائی آپلود کنی که لینک مستقیم داشته باشه . http://blog.gigpars.com/%DA%A9%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%BE%D8%AE%D8%B4-%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D9%85%D9%88%D8%B3%DB%8C%D9%82%DB%8C-%D9%88-%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85/ اگر فیلمهای کوچولوتو می خوای بذاری راحت ترین کار عضو شدن تو آپاراته و تو اکانتت فیلمها رو آپلود کن و بعد کد مخصوصش رو تو سایت خودت بزار . آرامیس کو چولو رو از طرف عمو ببوس .
admin
3 آذر 93 15:23
راستی از راهنمایت هم ممنون اون سایت رو از تو سایت آرامیس جون پیدا کردم اینم آدرسش اگه خواستی به کسی بدی ! http://www.photocube3d.com یه سالیه که تو فکرش هستم یه سایت با کلی پلیر وب راه بندازم اگه عملی شد خبرتون می کنم ممنونم از اینکه لینکم کردید خوشحال می شیم بازم به همون سر بزنید
عمه فروغ
12 آذر 93 20:50
سالگرد عقدتون مبارک ان شاا.. سال های سال در کنار هم به شادی زندگی کنید. هزار تا بوس برای آرامیس ناناز ممنون عمه فروغ عزیز خدا شمارو هم برای آرشیدا جون حفظ کنه
عمه فروغ
19 آذر 93 18:00
تولد مامان جونت مبارک ان شاا.. خدا همیشه سایش رو بالا سرتون نگه داره
مامان مرضیه
پاسخ
مرسی عمه فروغ مهربون
عمه فروغ
30 آذر 93 0:43
سلام عزیزم خوب هستید؟ آرامیس جون خوبه؟ ازتون یه خواهشی داشتم میشه به ما در جشن.اره نی نی وبلاگ رای بدید؟ فقط کافیه 39 رو به شماره 1000891010 اس ام اس کنید. یه دنیا سپاس
کوثر
7 دی 93 20:47
___♥♥♥ __♥♥_♥♥آپم _♥♥___♥♥آپم _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥آپم _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥آپم _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥آپم __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥آپم ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥آپم ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥آپم ____♥♥___♥♥__♥♥آپم ___♥___________♥آپم __♥_____________♥آپم _♥_____♥___♥____♥آپم _♥___///___@__\\__♥آپم _♥___\\\______///__♥آپم ___♥______W____♥آپم _____♥♥_____♥♥آپم _______♥♥♥♥♥آپم سلام اسم من کوثر هست خواهر وبرادر ندارم ولی وقتی چهره کودک شما را میبینم حس میکنم ابجی وبرادر منه راستی اگه دوست داشتید بیایید تبادل لینک کنیم خوشحال میشم
مامان محمدطاها
25 دی 93 16:19
آرامیس جون تولدت مبارک
مامان مرضیه
پاسخ
ممنون محمد طاها جونم
دی جی آرت
10 اسفند 93 22:46
سلام عید امسال را با خرید تقویم مخصوص کودک خود شروع کنید بهترین یادگاری برای کودک شما با پرداخت فقط 1000 تومان و خرید 6 تقویم سال 94 شما میتوانید به راحتی عکس کودک خود و خودتان را بدون دوربری تصویر در کادر قرار دهید این فایل به صورت پی ان جی بوده و به راحتی در فتوشاپ قابل ویرایش می باشد. http://dgartshop.sellfile.ir/