آرامیسآرامیس، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره
رومیسارومیسا، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

پرنسس آرامیس و پرنسس رومیسا

سلام! به وبلاگ من و خواهرم خوش آمدید.

نوروز 93

1393/1/18 17:45
نویسنده : مامان مرضیه
962 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان خوب من و آرامیس

میدونم که نزدیکای عیدو... همگی مشغولید

آرامیس خانم هم خیلی اینروزا به من و مامان جونش کمک کرد

از کجاش براتون بگم....

اینجا داره میز آرایش منو یا روزنامه تمیز میکنه فداش بشم

آرامیس

خونه تکونی میکنه دخترم برام، خرید میکنه برام.... خلاصه حسابی سرش شلوغه!

مدام هم یه طی دستشه داره کف خونه رو طی میکشه!

قربونش بشه مامانش...

اینجا از بس خسته شده لالاش گرفته

آرامیس

 همیشه آرامیس خانم با مامان جونش با هم میرن نانوایی نان میخرن.

یه روز هم که آقای نانوا خیلی از آرامیس خوشش اومده بود برای آرامیس یه نان کوچک پخت و بهش هدیه داد.

نانوایی بهار یه نانوایی دو طبقه بزرگ است که چهار مدل نان سنتی با کیفیت خیلی خوب عرضه میکنند.

 

نان

آرامیس در حال نیناش نیناش کردن یک روز قبل از سال تحویللبخند

آرامیس

 من و فرزند ارشدم آرامیس خانم از عید دیدنی اومدیم خونه...

آرامیس و مامان

 دخترم داره کلاه قرمزی میبینه، البته به روش خودش!

کلاه قرمزی و پسرخاله پرفروش ترین فیلم سینمای ایرانه که وقتی من اول دبستان بودم از طرف مدرسه ما رو بردن سینما و من خیلی ذوق میکردم و خوشحال بودم. چند سال بعد ار اون کلاه قرمزی و سروناز و یه کلاه قرمزی دیگه هم ساختند و الان چند ساله که تقریباً هر سال عید فیلم تلویزیونیشو میسازند.

آرامیس

 اینجا مسیر تهران گلپایگانه که بین راه یه مجتمع ورزشی تفریحی ساختن به نام جوان که نزدیک قمه و دریاچه و قایقرانی و غیره داره.

آرامیس و پرهام

بعد هم رفتیم گلپایگان خونه عزیز آرامیس و یه هفته ای اونجا بودیم

این پارمین خانوم دختر عموی آرامیسه اینجا فقط 2 ماهشه ولی ماشاالله خیلی خوردنیه

سیزده به در هم رفتیم یه جایی نزدیک مهرآباد به نام چاه خاتون حبیب

آرامیس و عمه الهام جان

مامان و آرامیس لالا کرده زیر بارون تو سیزده بدر

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

آلی
28 اسفند 92 16:21
باریکلا دختر چه خانمی شده