آرامیسآرامیس، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره
رومیسارومیسا، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

پرنسس آرامیس و پرنسس رومیسا

سلام! به وبلاگ من و خواهرم خوش آمدید.

آرامیس خانم 5 ماهه شد

1391/12/7 14:42
نویسنده : مامان مرضیه
710 بازدید
اشتراک گذاری

بلافاصله بعد از ورود آرامیس به پنج ماهگی، در یک عملیات انتهاری مامانم بهش پستونک داد و با نیم ساعت تمرین پستونکو گرفت.

آرامیس

هنوز بعد از گذشت یک ماه داریم تمرینش میدیم شیشه شیر رو هم بگیره، به نتایج چشم گیری هم رسیدیم!

این کتابم که بالای سرشه (قصه های رنگارنگ) عمه الهامش واسش خریده. دستش درد نکنه!

باباش داره بهش آب سیب میده...

آرامیس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان امیر محمد
30 بهمن 91 23:17
سلام خاله حون من تو مسابقه شرکت کردم و باری برنده شدن به رای شما احتیاج دارم ممنون میشم به سایت زیر بری وبه کد515 امیر محمد رای بدی http://shahrekhatere.niniweblog.com/ رای ذاذی حتما خبرم کن
پرهام
2 اسفند 91 23:26
مامان محمود
3 اسفند 91 15:43
سلام ازاینکه به سوالم در پرسشو پاسخ ج دادید ممنونم میشه از همسرتون بپرسید که سایتی هست که من مدل پارجه مبلی رو ببینم وانتخاب کنم وسفارش بدم این وب پسملمه مرسی جونم
http://yedoneh.niniweblog.com/


مامان امیرعلی و ایلیا(مونس)
3 اسفند 91 22:30
به به به این آهنگ قشنگ که گذاشتی تو وبلاگ آرامیس جووووووون و به به به این دخمل کوچولو ناناز ...
من شمارو لینک کردم ... افتخار دوستی میدین خانم گل

حتماً باعث افتخارمه.
منم لینکتون کردم...
بهار
4 اسفند 91 5:16
سلام دوست عزیز تویه قسمت پرسش ها پرسیده بودین که چه کرمی برای سوختگی پای دخترتون استفاده کنید بهترهመ من برای پسرم برسام از کرم کالاندولا استفاده میکنم واقعا معجزه میکنه من انواع و اقسام کرم ها رو قبلا امتحان کردم از کرم سوختگی پونزده هزار تومنی تا کرم 70000تومنی گرفتم ولی انقدری که از این کرم 2000تومنی نتیجه مثبت و مطلوب دیدم از اون کرم های خارجی و گرون نتیجه ی مناسب ندیدم و الان کلکسیونی از انواع کرمهای سوختگی خارجی که هر کدوم رو یک نهایتا دو بار استفاده کردم تویه خونه دارم بهت توصیه میکنم حتما این پماد شوختگی رو بگیر و نتیجه ش رو به من هم خبر بده کرم یا پماد سوختگی calendula کالاندولا ضد التهاب های پوستی محتوی عصاره ی گل های کالاندولا امیدوارم این کرم رو تهیه کنی و نی نیت مشکلش حل بشه هیچش واسه نی نی ها کلافه کننده تر از سوختگی نیست در ضمن وقتی این پماد رو استفاده میکنی تا جایی که دیگه نی نیت خوب شد استفاده کن و هر وقت خوب شد خیلی کم در حد مرطوب کردن به پوست ران و ... بزن در ضمن پوستش رو هم خیلی ملایم خشک خشک کن اصلا نم و رطوبت اب رویه پوست بچه نمونه که خودش باعث سوختن میشه البته نوع پوشک هم مهمه.... موفق باشی
مریم--------❤
15 خرداد 92 15:02
مبارکه آرامیس جون


مرسی عزیزم البته الان دیگه نزدیکه بره تو 9 ماه این پست واسه قدیم ندیماست...
اسماء ஜ مامانه فسقل ஜ
2 تیر 92 17:48
ای جونم خدا حفظش کنه
ماشالله ماشالله ماشالله
مامان جون شما چی خوردی ،چیکارکردی دخملی پر مو شده؟

مرسی عزیزم لطف داری
زیتون، روغن زیتون و بادام زیاد میخوردم