آرامیسآرامیس، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره
رومیسارومیسا، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

پرنسس آرامیس و پرنسس رومیسا

سلام! به وبلاگ من و خواهرم خوش آمدید.

آرامیس رفت محل کار مامانش بعد رفت خونه خاله سحر... (پنج ماهگی)

1391/12/7 14:03
نویسنده : مامان مرضیه
2,641 بازدید
اشتراک گذاری

اول منو آرامیس رفتیم هتل...

اینجا بک آفیسه، محل کارم، جایی که من تمام تایم کاریمو در دوران بارداری اینجا سپری کردم...

واسه همین بیشتر خاطرات دوران بارداری من اینجا بوده.

آرامیس و مامان

اینجا هم لابی هتله...

آرامیس و مامان

بعد با خاله مریم و خاله مهسا رفتیم خونه خاله سحر که نی نی اورده...

اینجا تازه رسیدیم خونه خاله سحر.

آرامیس خونه خاله سحر

 آرامیس دست رادوینو گرفته میگه:

بیا با هم عکس بگیریم. رادوین! دوربینو نگاه کن!

آرامیس و رادوین

بابا منو نگاه نکن دوربینو نگاه کن!

آرامیس و رادوین

ای بابا حالا داره اونورو میبینه... مگه اونجا چیه بذار ببینم...

آرامیس و رادوین

اصلاً بیا بریم نخواستیم عکس بگیریم.

ناقلا میخنده!بیا بریم...

آرامیس و رادوین

اینجا هم که خوابش برد نیومد با هم بازی کنیم.

رادوین

منم میرم تو کریرت یه چرتی بزنم تا آژانس بیاد بریم خونمون.

آرامیس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

قالب و تقویم کودکانه
6 اسفند 91 10:22
تقویم های زیبای و اختصاصی کودکانه با تم دلخواه شما بدون استفاده از تم حاضر و آماده هر طرحی که مد نظرتان است ما طراحی می کنم نمونه تقویم هایی که جایی ندیدید http://baby-graphic.blogfa.com
مامانی مهدیار
7 اسفند 91 7:17
سلام.هزار ماشاءالله.چه دخملی نازی داری.دوس میدارم که بخولمش.ببوسش از طرف من.
بی اجازه سرزده اومدم تو وبتون لینکت کردم

قدمتون رو چشم خوش اومدین
مهدیار شما هم خیلی گل پسره قندو عسله...
ninitv.ir
7 اسفند 91 17:45
سلام اولین شبکه اشتراک گزاری فیلم کودک راه اندازی شد شما می توانید با عضویت در این شبکه علاوه بر استفاده از محتوای سایت؛ کلیپ های شخصی از کودکان خود را در این شبکه به اشتراک بگزارید http://ninitv.ir
آلی
9 اسفند 91 11:26
ای جون))
مامان دخترم 88
10 اسفند 91 2:24
ای جونم عروسک ناز

ممنون:-)
هنر آشپزی سفره آرایی و تزیین غذای کودکان
12 اسفند 91 22:46
سلام ممنون بابت لینک شما هم با افتخار لینک شدید
کوچولوی ناز و دوست داشتنی داری خدا حفظش کنه

مرسی لطف دارید!
مامان ملیسا و مهدیس
13 اسفند 91 21:46
سلام مامانی من تو فریم توی ادونس تول رو ندیدم کجاست؟؟؟؟؟؟واسه تقویم؟؟؟؟


اینجاست:
http://www.collagemix.com/super-photo-collage.htm
سمانه مامان پارسا جون
14 اسفند 91 21:03
خیلی جیگره هزارماشاالله

ممنون از محبتت سمانه جان
پرنیان
24 خرداد 92 12:53
فای فای نی نی مامانجو بخل کلده ه ه ه ه جوووووون