آرامیسآرامیس، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره
رومیسارومیسا، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

پرنسس آرامیس و پرنسس رومیسا

سلام! به وبلاگ من و خواهرم خوش آمدید.

آرامیس برای مامان خرید کرد و سوار روروئکش شد (چهار ماهگی)

1391/12/7 14:49
نویسنده : مامان مرضیه
784 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز دختر گلم با مامانم رفتند قصابی و گوشت خریدند این اولین باری بود که دختر طلا به یه مفازه میرفت. گویا خیلی هم بهش خوش گذشته بود و ماشین ها و موتورها براش جالب بودند و اونا رو با چشم تا آخر تعقیب میکرده!

امروز هم با خودم اومد سوپرمارکت و قنادی، تو کالاسکه اش نمیشینه و هر وقت میذاریمش تو کالاسکه گریه میکنه، قنداق فرنگیشم که دیگه بهش کوچیک شده و اصلاً دوستش نداره چون نمیتونه توی اون همه جا رو دید بزنه، واسه همین مجبور شدم بقلش کنم و پتوشو بپیچم دورش در حالی که چیزایی که خریده بودم دستم بود. نمیدونید الان چقدر دستم درد میکنه چون خودشو کج میکرد رو دستم ....

آرامیس

چند روز پیش هم باباش گذاشتش تو روروئک در حالیکه پاهاش به زمین نمیرسید، چون هنوز خیلی کوچولوئه، آرامیس جتی نمیتونه بشینه ولی ما خیلی آرزو داریم هر چه زودتر بتونه تو روروئکش بشینه و تو خونه ویراژ بده ...

آرامیسآرامیس

اینجا هم آرامیس خوشحاله از بستنی خوردن...

آرامیس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

آلی
19 بهمن 91 18:03
رفته بود پس ددر.کلی بهش خوش گذشتهمی دانی در رابطه با روروئک من شنیدم که بچه ها باید همه ی مراحل یک به یک طی کنند این جوری بهتره.مامان بابا ها دوست دارن زود بچشون به حرف بیفته زود راه بره ولی نباید زودم از ش توقع داشته باشن.

آخه نمیدونی چه کیفی داره...!
نیم وجبی
28 بهمن 91 1:05
چه پرنسس کوچولوی نازییییییییییییییی

ممنون عزیزم کسری جون هم خیلی گل پسره قند و عسله...