آرامیسآرامیس، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره
رومیسارومیسا، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

پرنسس آرامیس و پرنسس رومیسا

سلام! به وبلاگ من و خواهرم خوش آمدید.

آرامیس عسل 4 ماهه من

1391/12/7 14:51
نویسنده : مامان مرضیه
2,147 بازدید
اشتراک گذاری

آرامیس

آرامیس

آرامیس

آرامیس

آرامیس

دخترم 100 روزه شد!

از هنر نمایی های جدیدش براتون بگم که:

به خاطر اینکه دیگه کم کم داره دندون در میاره و لثه اش داره سفت میشه مدام آب دهنش آویزونه...

آرامیس

یه نی نی داره اسمش آرمیتاست که دو روزه دادم دستش ولی همش موهاشو میکنه و یا گلسرش یا پاهاشو میکنه تو دهنش. عروسک بیچاره... تازه شعری هم که براش میخونه اینه:

دست کوچولو پا کوچولو گریه نکن بابات میاد/ تا خونه همسایه ها صدای گریه هات میاد...

آرامیسعاشق آویزای بالای گهواره اشه و فقظ وقتی توش میخوابه و روشنشون میکنیم میتونیم با این ترفند بهش تو شیشه شیر یا آب و شکر بدیم و گرنه میدونید که شیشه نمیگیره...

مامانم چند تا از جغجغه هاشو آویزون کرده به دسته کریرش که خیلی دوسشون داره و باهاشون حرف میزنه یا وقتی دسته اشو میدیم پایین تند تند بهشون لگد میزنه و خوشش میاد که صدا میدن!

همیشه دمر رو سینه باباش خوابیدنو دوست داره و بعضی شبا که بد خواب میشه به راحتی اینجوری با شنیدن صدای قلب پدرش آرامش پیدا میکنه و میخوابه...

 وقتی خیلی گریه میکنه و به راحتی آروم نمیشه باید ببرمش جلوی یخچال درشو باز کنم توشو نگاه کنه تا آروم بشه...

به اتاقش علاقه خواستی داره همیشه برای مرتب کردن لباساش با خودم میبرمش تا اتاقشو نگاه کنه...

تو حمام هم با تعجب به این طرف و اون طرف نگاه میکنه!

اصلاً خوشش نمیاد بخوابه، هر وقت سرشو میذاریم روی بالش به زور میخواد خودشو بلند کنه و این طرف و اون طرفو نگاه کنه...

میتونه خودش جغجغه هاشو تو دستش نگه داره!

راستی نمیدونید چه با اشتها دستشو میخوره، کافیه 2 دقیقه ازش قافل بشم تا مچ دستشو بکنه تو دهنش و صدای ملچ ملوچش خونه رو بر داره...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

آلی
2 بهمن 91 15:40
ای جونم.چه قدر زود میگذره مرضیه.ماشالله چهار ماهش شده.حالا هی عکس بزار من ضعف کنم)


آلی جان مهربون، از بین همه دوستام تو از همه بیشتر واسه ما کامنت میذاری مرسی عزیز دلم!
خاله رویا
2 بهمن 91 21:36
عزیزم به دختر نازت رای دادم امیدوارم برنده بشین

ممنونم خاله رویا جان.
من نمیتونم وبتونو باز کنم آدرسشو برام میفرستید؟
شقایق(مامان محمد ارشان)
8 بهمن 91 14:50


دمــــــــــــــــــــــــت گرم
______________$$$$$$$$$___
_____________$$$$$$$$$$$_________________________________,,
_____________$$$$$$$$$$$$______________________________$$$$$,
_____________`$$$$$$$$$$$____________________________$$$$$$$$
______________`$$$$$$$$$$$______$$$_______$$$_______$$$$$$$$`
_______________`$$$$$$$$$$$___$$$$$$$___$$$$$$$____$$$$$$$$`
________________`$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$_$$$$$$$$$__$$$$$$$$`
_________________`$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$_$$$$$$$$$_$$$$$$$$
____u$$$$$$u______`$$$$$$$$$$_$$$$$$$$_$$$$$$$$$_$$$$$$$`
__$$$$$$$$$$Z$_____`$$$$$$$$$_$$$$$$$$_$$$$$$$$$_$$$$$$
_$$$$$$$$$$$Z$$$$__$$$$$$$$$$_$$$$$$$$_$$$$$$$$$_$$$$$$`
_$$$$$$$$$$Z$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$_$$$$$$$$$_$$$$$`
___`$$$$$$$Z$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$_$_$$$$$$$_$$$$$`
________`$Z$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$__$$_$$$$$$_$$$$`
__________`$$$$$$$$$$$$$$$$$$$,````,$$$$,_````,$$$$$$$`
___________`$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$`
_____________`$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$$$`
_______________`$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$$

ناناز خاله ماشالا خیلی خوشگل شدی

مرسی عزیزم.ماشاالله به جونتون و به اون پسر گلتون.
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
12 بهمن 91 0:46
ممنون از راهنماییت گلم حتما میرم اون پاساژ فقط امیدوارم هوا خوب باشه دختر نازت رو ببوس
بابا و مامان ارشیا
13 بهمن 91 15:03
امشب جشن تولد وبلاگی بصورت آنلاین برای پسر گلمون ارشیا راه انداختیم
ازتون دعوت می کنیم اگه فرصت داشتید تو این جشن همراهمون باشید .
جشن از ساعت 8 و 45 دقیقه شروع و تا ساعت 10 ادامه داره . تشریف بیارید
خوشحالمون کنید .


ممنون از دعوتتون تولدش مبارک باشه.
مــآمــآنــے
13 بهمن 91 20:50
ای جونم
خدا حفظش کنه
ماشالله

ماشاالله به جونتون.ممنون.
مامان همای مسیحا جونی
14 بهمن 91 12:05
عاشقش شدم..
نمی دونم چرا احساس کردم شبیه کوچولویی های مسیحاس ! فداش قیافه ش.
میرم و بهش رای می دم.
.
راستی خوندم می خاستی پستونک بدی بخوره و نتونستی.منم همین مشکل رو داشتم.
اولا اینکه سایز پستونکشو کوچیک کن.
برای یه مدتی اوایل خودت باید با دست نگه داری روی دهنش تا عادت کنه.

ممنون مامان همای مهربون
ولی الان مشکل بزرگتر من شیشه نگرفتن آرامیسه؛ دارم روش کار میکنم یه ذره بهتر شده آخه من از عید باید برم سرکار و آرامیس پیش مامانم میمونه!
مامان سبحان جون
14 بهمن 91 18:45
خانومی برای اینکه با کلیک روی عکس وب باز بشه باید اونو لینک دارکنید مثل وقتی میخواید یک عکس کپی کنید وقتی عکس نی نی تونو قسمت مطالب گذاشتید مثل حالت کپی اونو بگیرید وقتی ابی شد دوتا گزینه کنار عکس درخت محل اپلود عکس باز میشه یکیش نوشته لینک دار کردن و یکی غیر لینک اونجا میتونید ادرس وبتون بذارید محلی که نوشته لینک دار کردن ادرس وب بزارید
الهه
14 بهمن 91 21:41
خدا حفظش کنه ماشالا دختر نازی دارید

ممنون عزیزم!
پرهام
15 بهمن 91 16:19
پرهام
15 بهمن 91 16:28
بهت رای دادم ارامیس جان امیدوارم برنده شی

ممنون عزیزم لطف کردی!