آرامیسآرامیس، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره
رومیسارومیسا، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

پرنسس آرامیس و پرنسس رومیسا

سلام! به وبلاگ من و خواهرم خوش آمدید.

تولد بابای آرامیس (پنج ماهگی)

1392/6/2 21:06
نویسنده : مامان مرضیه
752 بازدید
اشتراک گذاری

امسال 14 اسغند تولد همسر عزیزو مهربونم دو تا کادو بهش هدیه دادم یکی دختر خوشکلم آرامیس خانمو و دیگه دو تا بلیط کنسرت علی عبدالمالکی. 

 

آرامیس

 

مامان جون آرامیس 2 روز حالش خوب نبود، کمرش گرفته بود و خونه خاله ام استراحت میکرد؛ 17 اسفند که با خاله پریسا -نوه خاله ام- به خونه برگشتند با یک خونه زیرورو شده مواجه شدند و متوجه شدند که خونه رو دزد زده و طلاهای مامانمو دزدیدند، مامانم از این اتفاق خیلی شکه شده بود و به پلیس 110 خبر دادند، تا من، بابای آرامیس و آرامیس رسیدیم، مامورای انگشت نگاری هم کارشون تموم شده بود و گفتند که سرقت توسط یه دزد سابقه دار با دستکش انجام شده.

مامانم که الهی من فداش بشم هنوز داشت از این اتفاق میلرزید که با رسیدن ما و دیدن خنده آرامیس آرامش گرفت و شاد شد.

الهی که هرچی دزده هلاک بشه... 

20 اسفند که شبش میخواستیم بریم کنسرت از مامان جون آرامیس خواهش کردیم که چند ساعتی ازش مواظبت کنه تا من و باباش بریم و بیایم.

 

گزارش تصویری از اولین کنسرت علی عبدالمالکی

 

خوشبختانه دختر فهمیده من بیشتر اون زمانو خوابیده بود.

 

آرامیس

 

من تا خونه ده دفعه عکساشو نگاه کردمو قربون صدقه اش رفتم.

نمیدونم چه جوری من این هلو رو بذارم برم سرکار!

 

آرامیس

یه روز یه جا خوندم:

شاید یه روز شاهزاده یه رویاهامو پیدا کنم

ولی پدرم همیشه پادشاه من خواهد بود.

بابا جون تولدت مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان بنیتا
22 اسفند 91 2:24
وای خدا تیپشو ببین چه قدر بانمکه
خانومی توی وبلاگم جواب سوالت رو دادم..با اجازت من وبلاگ عروسک کوچولوتو لینک کردم شماهم اگه دوست داشتی مارو به جمع دوستات اضافه کن

حتماً عزیزم خیلی خوشحال شدم
فائزه مامان مهدیار
22 اسفند 91 15:31
سلام ماشالله چه دخمل نازی دارین جیگرشو بخورم
انشالله کنسرت خوش گذشته باشه

تولد بابایی هم مبارک انشالله 120ساله شن
الهی واقعا هر چی دزذه هلاک شه
دوست گلم با اجازه لینک شدین به وب پسری سر بزنی خوشحال میشم

مرسی عزیزم، محبت داری. ولی من نمیتونم وبتونو باز کنم تا منم شمارو لینک کنم!؟
آلی
22 اسفند 91 15:39
آخی خیلی برای مامانت ناراحت شدم خیلی سخته .سرشون سلامت ان شالله همیشه حالشون خوب باشه و هیچ وقت اتفاق بدی براشون نیافته.ای جونم می دانم مامانت چه قدر آرامیس دوست داره این عسل ...

مرسی آلی جان ممنون از همدردیت
فائزه مامان مهدیار
22 اسفند 91 19:43
http://faezeh.niniweblog.com
اینم آدرسم قشنگم


مامانی محمد طاها
23 اسفند 91 17:12
سلام مامانی من از وبتون خیلی خوشم اومد با اجازه لینک شدین اگه افتخار بدین ما رو هم لینک کنید

ممنونم حتماً ولی من نمیتونم وبتونو باز کنم!
مامان ملیسا و مهدیس
25 اسفند 91 15:22
دو قدم مانده به خندیدن برگ
یک نفس مانده به ذوق گل سرخ
چشم در چشم بهاری دیگر
تحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه تان
یک سبد عاطفه دارم
همه ارزانی تان . . .
عید نوروز پیشاپیش بر شما مبارک




عید شما هم مبارک
شقایق(مامان محمد ارشان)
28 اسفند 91 13:30
_____ (¯ `•✦.•´¯)
_____ (_.•´/|\`•._)
_______ (_.:._)__(¯`:´¯)
__(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯)
(¯ `•İ✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._)
(_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶
__(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶
____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶
_____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶
______(¯ `C.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶
______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶
_______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•K✦.•´¯)¶¶¶
¶¶¶(¯ `Y.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶
¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ _ (_.:._)¶¶
¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶
______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶
____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶
___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶
___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶
_¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶
---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶---------
---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶---------
---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶---------
___|___|___|_____|___|___|___|___|__
__|___|___|____|___|___|____|__|__
___|___|___|____|___|___|_|__|___
__|___|___|____|___|___|___|___|_



این دسته گل رو برای تبریک عید برات گرفتم...
فکر نکنی رفتم مسافرت و بهت سر نمیزنما... من همیشه ب یادت هستم...
عیدت پیشاپیش مبارک گلم...
من و ارشان خیــــــــــــــــلی دوستت داریم!

ما هم شما رو خیلی دوست داریم. عید شما هم مبارک
مامان بنیتا
2 فروردین 92 12:44
آرزویم این است که بهاری بشود روز و شبت ، که ببارد به تمام رخ تو بارش شادی و شعف ، و من از دور ببینم که پر از لبخند است چشم و دنیا و دلت ، سال نو مبارک

خیلی قشنگ نوشتی عزیزم سال نو شما هم مبارک
سمیرامامان پرنیان
5 فروردین 92 17:28
وووووووووووووووییییی خیلی ماهیهزار ماشاالله عزیزم خوشحال میشم که به وب دخمل منم سر بزنید و اگه خوشتون اومد لیننکمون کنید ما هم با اجازتون لینکتون میکنیم امیدوارم که دوستای خوبی باشیم منتظرمادرس:parnianjoon.niniweblog.com

حتماً عزیزم منم شما رو لینک کردم
زهره
16 تیر 92 10:06
[چ] عزیز دل خاللللللللللللللهههههههههه


دیدی چه ناز گل شده...
خب بیا خونمون ببینش دیگه!