آرامیسآرامیس، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره
رومیسارومیسا، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

پرنسس آرامیس و پرنسس رومیسا

سلام! به وبلاگ من و خواهرم خوش آمدید.

شرح حال 13 و 14 و 15 ماهگی دخترم

1392/11/19 10:55
نویسنده : مامان مرضیه
1,284 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستاداران دخترم آرامیس

از وقفه پیش اومده بابت آپ دیت کردن وبلاگ دخترم عذر خواهی میکنم

چون این روزها هتل به خاطر اجلاس و جشنواره فیلم فجر خیلی شلوغ بود

از طرفی هم همزمان شده بود با دوره جدید کلاسای دانشگاهم

راستی اینو یادم رفته بود بنویسم که سال گذشته من دانشجوی مدیریت هتلداری مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه لولئا سوئد بودم که به خاطر برخی مسائل و بارداریم مجبور به انصراف شدمنگران

انصراف از دانشگاه بزرگترین شوکی بودکه تو دوران بارداریم به من وارد شد و من خیلی از این قضیه ناراحت بودم چون فکر میکردم با وجود بچه دیگه هیچ وقت نمیتونم ادامه تحصیل بدمناراحت

اما با کمک مامان مهربونم و همکاری بابای آرامیس که الان اونم دانشجوی کارشناسی همین رشته است، تونستم به آرزوم برسم و تا چند ماه دیگه هم باید پایان نامه امو بدم و تموم میشهلبخند

 

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پريسا دنياي شكلك ها

آرامیس هر روز کابینت سبدارو میریزه بیرن و برانداز میکنه ظرفارو

طفلک مامانم!

آرامیس

 دالی مامان!

آرامیس

دده!

آرامیس

آرامیس داره میره خونه خاله زهره که مامانش به رحمت خدا رفته از عزا در بیارتش

آرامیس

 اینقدر دخترم از شیشه و شیر خشک بدش میاد که از اول شش ماهگیش که بهش شیرخشک دادم تا حالا فقط این چند تا دونه رو خورده

آرامیس

ولی پستونکو خیلی دوست داره حالا مال هر کی که میخواد باشه! 

آرامیس

دخترم دوچرخه بازی میکنه...

آرامیس

هر وقت گشنش باشه میگه به به

هر وقتم تشنشه یخچالو نشون میده

عاشق نونه مثل مامان جون فاطمه اش

آرامیس

 من و باباش یه سفر چهار پنج روزه رفتیم استانبول این اولین باری بود که اینقدر از دخترم دور میشدم

واسه همین خیلی ناراحت بودم. میخواستم براش پاسپورت بگیرم اینجا بردمش عکاسی ازش عکس پرسنلی بگیرم؛ ولی باباش نذاشت ببریمش گفت بچه ام اذیت میشه اونجا سرده خدای نکرده سرما میخوره. منم دیدم منطقی میگه قبول کردم.

آرامیس

 قربونش برم که اینقدر زرد بهش میادقلب

آرامیس

عافیت باشه حموم بودی مادر 

آرامیس

غروب مرمره در استانبول من و بابا کامران بدون عسلمونخنثی

 غرترکیه

 مرکز خرید الویم استانبول

از ال سی وایکیکی کلی لباسای خوشکل مشکل برای دخترم خریدم

ترکیه 

مسخره کننده!

آرامیس

 عاشق بستنیه حتی تو زمستون

آرامیس

 آرامیس دختر عمو دار شده

ایشون پارمین خانم خواهر پرهام جانه که باباشون عمو مهران برادر دوقلوی بابا کامران آرامیسه

اول بهمن ٩٢ به دنیا اومد ما دیدیمش ولی هنوز آرامیس ندیدتش

دختر عمری آرامیس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سجاد
6 بهمن 92 21:37
تقدیم به
سمیه مامان آیسا
9 بهمن 92 7:09
آلی
12 بهمن 92 16:11
ای جونم آرامیش قشنگم چه قدر بزرگ شدی عزیزم.عروسکات به من میدی؟الان حرفم می زنی ؟
ZoHrE
21 بهمن 92 14:56
سلا عزیزم...دخمل بلا چطولی تو؟؟؟ بخولمتـــــ چشمت روشن خانــــمـــقدم نو رسیده(پامین کوچولو) مبارک باشهـــــ قوطی خالی شیر خشکاتو بده بهــ من واسشون کلی نقشه کشیدمــ