آرامیسآرامیس، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره
رومیسارومیسا، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

پرنسس آرامیس و پرنسس رومیسا

سلام! به وبلاگ من و خواهرم خوش آمدید.

آرامیس تاتا تی تی میکنه (سیزده ماهگی)

1392/11/18 10:45
نویسنده : مامان مرضیه
1,078 بازدید
اشتراک گذاری

آرامیس در مغازه جدید بابا و عمو حمید

عمو حمید-آرامیس-بابا

 

کارای جدید دخترم:

وقتی بهش میگیم حسین حسین کن دو دستی تند تند میزنه رو دلش بعد وسطش دست دسی میکنهفرشته

وقتی دستاشو میگیرم راش میبرم میگم: تا تا تی تی. حالا خودش یاد گرفته راش که میبرم میگه تا تا تی تی

الان دیگه میتونه دماغشم نشون بده با جمع کردن صورتش و نفسهای بلند کشیدن

بلده پل بزنه

آرامیس

عکسای مسافرتمون به گلپایگان رو میذارم که تاسوعا و عاشورا رفته بودیم

آش رشته نذری عزیز

تاسوعا

پسر خاله کیارش که ماشا الله مردی شده واسه خودش

کیارش

برگشتن به سمت تهران دلیجان بودیم که بابا کامران خوابش میومد تا یه کم بخوابه من هم آرامیسو بردم پارک بازی کنه تو پارک برای اولین بار

آرامیس

بعد از کلی بازی و شادی خسته شد و خوابش برد

آرامیس

 قند عسلم میتونه یه فاصله سه چار متری رو خودش تنهایی راه بره

یعنی الان یکسال و یک ماهو نیمشه فکر کنم تا دو هفته دیگه کامل راه بیافته

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

آلی
2 آذر 92 19:26
جونم قشنگم
آلی
14 آذر 92 15:41
نمکی من اون عکسش سرش گذاشته زمین خیلی بامزه است خوشگل من .حتما براش اسپند دود کن...
ZoHrE
15 آذر 92 9:15
جيــــــــــــــجل خــــــــانــمـــ... مــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاچ...
مینا مامان روشا
17 آذر 92 12:49
حتما به وبلاگ من سر بزنین و واسه یه نی نی کوچولو دعا کنین
اسپاترا
20 دی 92 19:30
چه دخملی نازی [بوسه] مامان مهربون وبلاگتون بسیار زیباست با اجازه لینکتون کردم خوشحال میشم شما هم به ما سر بزنی