آرامیسآرامیس، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره
رومیسارومیسا، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

پرنسس آرامیس و پرنسس رومیسا

سلام! به وبلاگ من و خواهرم خوش آمدید.

اولین تولد پرنسسم آرامیس (دوازده ماهگی)

1392/11/18 10:48
نویسنده : مامان مرضیه
1,943 بازدید
اشتراک گذاری

پریسا دنیای شکلک ها   www.sheklakveblag.blogfa.com/

سلام به همه دوستان

امروز تولد دختر عزیزمون آرامیس خانومه

نمونه کارت دعوت هایی که خودم درست کردم

تولد

اینارو هم دور نوشابه ها پیچیده بودم

تولد

 

دیشب جشن تولدش بود و به ما خیلی خوش گذشت، امیدوارم به مهمانهای عزیزمونم خوش گذشته باشه...

تولد آرامیس

تولد آرامیس

 

ابرای ساختن این ریسه ها من و مامان جونو خاله پریسا خیلی وقت گذاشتیم

تولد

این دامنو من و مامان جون قبل از به دنیا اومدنش براش درست کردیم

و این بالهای خوشکل و تل سرشو خاله پریسا کلی گشت تا واسش پیدا کرد

همه اینجوری گرفته بودنش بالا و ازش عکس مینداختند:

آرامیس

کیکشو از قنادی معروف بلوط پایین فلکه سوم تهرانپارس گرفتم

کیک تولد آرامیس

هدیه عمو حمیدش یه پیراهن چهارخونه خیلی قشنگ و هدیه عمه افسانه اینا هم یه سوییشرت شلوار بسیار خوشکل بود که هر دو شون مارک تایلندی بود و من خیلی دوسشون داشتم.

 

من و باباش و مامان فاطمه جون و خاله اقدس و خاله معصومه اینا هم هدیه نقدی بهش دادیم که باهاش براش یه زنجیر طلا خریدم.

هدایا رو خودم اعلام کردم و در آخر هم از همه تشکر کردم و گفتم امیدوارم که آرامیس هم وقتی بزرگ شد قدردادن محبت های شما باشه و دوست دارم اینقدر فهمیده، تحصیل کرده و موفق بشه که باعث افتخار فامیل باشه...

همه گفتند انشاالله بعد دست و سوت زدند و.....

دست همه درد نکنه، امیدوارم بتونیم جبران کنیم.

اینم صفحه متولدین 24 مهر نی نی وبلاگه.که آرامیس هم توشون هست.

تولد آرامیس

این مطلب در روزهای آتی کامل خواهد شد. لبخند

از کارای جدی دخترم بگم که:

وقتی بهش میگیم الله اکبر کن سجده میکنه

وقتی بهش میگیم الهی شکر کن دوتا دستاشو میبره بالا

وقتی بهش میگیم موهات کو و گوشات کو نشون میده

و میتونه بوس بفرسته و سرمونو ناز کنه

میتونه بایسته ولی بعد از ١٠ ثانیه خسته میشه و میافته

چند روز بعد از تولد آرامیس برای عمه افسانه آرامیس یه کسالتی بوجود اومد که هممونو ناراحت کرد

که خدا رو شکر الان بهترند. شبش هم با عمه هاش رفتیم برج میلاد از اون ور هم رفتیم یه سفره خونه با موزیک زنده که خیلی خوش گذشت جاتون خالی.

دخترم جورابشو تو ماشین انداخته بود ما هم کلی سرکار بودیم و دنبالش گشتیم!

آرامیس و عمه ها

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان ندا
20 مهر 92 18:12
خانومای عزیز و محترم سلام..... یه برنامه جدید و جالب دیدم....گفتن اینجا معرفی کنم.....برای خانم هایی که قصد باردار شدن دارن....خیلی کارآمد هست... برنامه تست بارداری......هم نسخه موبایلش هست..هم نسخه برای نصب در ویندوز.... با این برنامه می تونید از باردار شدن خودتون مطلع بشید.... برای مطالع دقیق تر به سایت خودش مراجعه کنید.....مطمئنم که خیلی براتون مفیده..... نسخه ویندوز http://niniapp.com/2013/09/%D9%86%D8%B1%D9%85%E2%80%8C%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%AA%D8%B3%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%86%D8%B3%D8%AE%D9%87-%D9%88%DB%8C%D9%86%D8%AF%D9%88%D8%B2/ نسخه موبایل http://niniapp.com/2013/09/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D9%86%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%AA%D8%B3%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C/
آلی
20 مهر 92 19:52
اموز کلی یاد آرامیس بودم هی با خودم می گفتم بزار چهارشنبه شد تولدش تبریک بگو قشنگ من آرامیس نازم تولدت مبارک . خیلی بهت خوش بگذره موش موشک

مرسی خاله آلی جون
ما هم همیشه به یادتیم مهربون
مامان روشا
21 مهر 92 17:50
پیشاپیش تولدت مبارک عزیزم


ممنون مامان روشا جون
مامانی درسا
24 مهر 92 2:15
عزیز دل تولدت مبارک ..... یه سبد سلامتی پراز آرزو های قشنگ برات آرزو میکنم ..... 120 ساله شی


عزیزم ممنونیم
ما هم سلامتی و شادیرو برای شما آرزومندیم
آلی
24 مهر 92 16:20
عزیزم چه قدر خوشگل شدی چه قدر لباست قشنگه مثل لباس فرشته هاست کیکت چه قدر خوشگله مامانت سنگ تمام گذاشته دستش درد نکنه.چه کادوهایی آرامیس گرفتی به منم میدی؟
مامان آرامیس خیلی عالیه این بچه ها که عکسشون گذاشتی تولد آرامیس شرکت داشتن؟
همه چیز خیلی خوشگله دستت درد نکنه .ایشالله تولد صدو بیست سالگیش جشن بگیری


مرسی آلی جون مهربون
نه این عکسای بچه های نی نی وبلاگی ایه که تولدشون با آرامیس تو یه روز بوده
فاطمه
24 مهر 92 20:44
ارامیس جون تولدتتتتتتتتتتتتت مبارک
بهم سر بزن خوشحال می شم


مرسی عزیز دلم
مامان آدرینا
28 مهر 92 23:38
تولدت مبارک ایشالا 120 ساله بشی گلم


ممنون عزیزم
samaneh
14 آبان 92 18:28
تولدت مبارک آرامیس جون جونی.چه دخمل نازی مامانی براش اسپند دود کنین.با اجازه لینک شدین


ممنون عزیزم
تارا
24 مرداد 94 19:23
به به چه مادر نمونه ای
مامان مرضیه
پاسخ
ممنون تارا جان