آرامیسآرامیس، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره
رومیسارومیسا، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

پرنسس آرامیس و پرنسس رومیسا

سلام! به وبلاگ من و خواهرم خوش آمدید.

درهم (پنج ماهگی)

1392/2/1 21:14
نویسنده : مامان مرضیه
696 بازدید
اشتراک گذاری

آرامیس برای اولین بار سوار اتوبوس میشه با مامانشو مامان جونش مبره خرید...

اتوبوسهای BRT تهرانپارس-آزادی

 

آرامیس

آرامیس

 

آرامیس دوگانه سوز میشه یعنی گاهی وقتا شیرخشک میخوره 

یه روز که میخواستم با عمه افسانه و عمه الهه آرامیس میخواستم برم مولوی پارچه بخرم، هرچی شیر دوشیدم برای دختر گلم شیرم نیومد واسه همین خودم براش شیر خشک تجویز کردم تا تو اون سه ساعتی که من نبودم عمه الهام و عمه ساراش بهش بدن. اولش از خوردن شیرخشک امتناع کرده بود ولی دفعه دوم سوممو خورده بود. با مشورت با دوستم سحر مامان رادوین جون و پزشک داروخانه براش ببلاک گرفتم که به بیشتر بچه ها میسازه و شیرخشک خیلی خوبیه...

البته ماه پیش که آرامیسمو برده بردم دکتر، دکتر گفت که اگه نتونی وقتی میخوای بری سرکار 200-250 میلی لیتر شیر بدوشی واسه بچه ات وقتی میخوای بری سرکار باید بهش شیر کمکی بدی واسه 7 - 8 ساعتی که خونه نیستی!

اینو بگم که دکتر آرامیس دکتر محسنیانه و دکتر بچه گیای بابای آرامیس و عمو مهرانشه، دکتر مهربونیه و با اینکه سنش بالاست ولی خیلی با دقت بچه هارو معاینه میکنه، مطبش هم نزدیک خونمونه همین فلکه اول تهرانپارس...

 

آرامیس عاشق پلاستیک بازیه

 

آرامیس

 

از قصد خودشو میاندازه زمین تا ما بغلش کنیم

 

آرامیس

 

دخملم خیلی سیب دوست داره همون طور که تو دل من بود.

بر عکس من که زیاد دوست ندارم.

 

آرامیس

همون سال عید وقتی که باباکامران گلپایگان خونه عزیز بود و من مرخصی نداشتم که باهاش برم سفر، حدوداً یه هفته ای ما خونه مامان جون بودیم تو همون روزا وقتی که آرامیس هنوز 5 ماهه بود تونست بشینه و کلی ذوق کردیم.

بخشی از لباسهای اولین عید دخترم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ملیسا و مهدیس
14 اسفند 91 20:46
سلام مامانی من رفتم درست کردم اما خیلی بد شد کیفیتش هم خیلی بده چون من واسه چاپ میخوام برو خودت ببین گذاشتم تو وبلاگ مثل تقویم هایی که مامانا درست میکنن نیست


مامانی مهدیار
14 اسفند 91 23:47
پ چی فک کردی مامانی.منو دست کم گرفتی.یه پا خانم شدمه واسه خودم.بلدم برم خرید.ای جان به فدای تو ناز دخمل.می بوسمت عسیسم

ممنون از این همه محبتت مامان مهدیار جان که به ما سر میزنی
مامان امیررضا
15 اسفند 91 20:11
ماشالا هزار ماشالا چه دخمل خوشملی دارین خدا حفظش کنه عزیزم من لینکتون کردم

ممنون عزیزم خوشحال میشم
nasema
16 اسفند 91 17:28
سلام به دوست عزیز برای داشتن تقویمی زیبا با تم مورد نظر خود و عکس های شما به ما مراجعه کنید با بهترین کیفیت و قیمت فقط 1000 تومان بهترین عیدی برای سال نو یه عیدی موندگار و کم هزینه پس زود بیاین
مامان بنیتا
16 اسفند 91 18:37
عزیزم چه دخمل نانازی ..خدا براتون حفظش کنه

ممنون عزیزم بنیتا جونم خیلی نازو خوردنیه
مامان علی مرتضی
13 اردیبهشت 92 16:33
همه ی ویتون رو دیدم ولذت بردم ومتوجه شدم توی هتل کار میکنید چ خوب .موفق باشید

ممنون عزیزم لطف دارید.