آرامیسآرامیس، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره
رومیسارومیسا، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

پرنسس آرامیس و پرنسس رومیسا

سلام! به وبلاگ من و خواهرم خوش آمدید.

پستونک (سه ماهگی)

1391/10/21 15:29
نویسنده : مامان مرضیه
466 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب سعی کردم به آرامیس جان پستونک بدم که اینقدر شیر نخوره که من از حال برم، ولی 4 5 بار باباش چند دفعه هم من امتحان کردم ولی دوست نداشت تا میذاشتیم تو دهنش میانداخت بیرون.

خیلی وقته یاد گرفته هر چیزی که میخوایم بهش بدیمو اول مزه مزه میکنه بعد میخوره، از قطره مولتی ویتامین زیاد خوشش نمیاد، چند وقته متاسفانه به ترنجبین هم لب نمیزنه!

آرامیس و پسونک

آرامیس و پسونک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آرین
23 دی 91 19:24
سلم.ممنون عزیزم اومدین پیش ما.خدا دخترماهتون روحفظ کنه انشاالله
آلی
25 دی 91 10:32
اتفاقا میگن پستونک نخوره بهتره چون پستونک دندون خراب می کنه