آرامیسآرامیس، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره
رومیسارومیسا، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

پرنسس آرامیس و پرنسس رومیسا

سلام! به وبلاگ من و خواهرم خوش آمدید.

دو دو رو دو خبر خبر (یازده ماهگی)

1392/7/24 14:06
نویسنده : مامان مرضیه
1,000 بازدید
اشتراک گذاری

آرامیس مامان دندون در آورد                                

 

دختر گلم به محض رفتن به 11 ماهگی اولین دندونش در اومد

و من خیلی از این بابت خوشحال شدم

ولی هر کاری کردم نذاشت از دندونش عکس بگیرم

teeth

 

اینم آش دندونیش که مامان جونش زحمتشو کشیدآش دندونی

بعد هم ما یه چند روزی رفتیم مسافرت گلپایگان و خوانسارمامان و آرامیس

و من اونجا حالم خیلی بد شد چون عفونت گوارشی گرفته بودم

در اون حال مراقبت از دختر گلم برام خیلی سخت بود

آرامیس که ذاشت با پسر عموهاش بازی می کرد ابروش خورد به لبه سکو و قرمز شد

فرداش هم یه چشمش کلاً ورم کرد ولی خدارو شکر زودی خوب شد.

ما اونجا به مزرعه شتر مرغ عمو مهران رفتیم و جاتون خالی یه عالمه بلال خوردیم.مامان و آرامیس

اونجا به مراسم عروسی یکی از فامیلای دور بابا کامرانش رفتیم این اولین باری بود که دختر طلا عروسی می رفت.

دخترم کلی هم دست زد و نینیاش نیناش کرد و چیز میز خورد...

از کارای جدید دخترم، بگم که ... خودتون ببینید

یه عکس آبگوشتی:

آرامیسَ

آرامیس در حال خوردن دو شاخه برق پشت مبل خیلی یواشکی

میبینید از دست خانم مجبور شدم کمدارو چسب بزنم تا بازشون نکه و ظرفارو بشکونه...

آرامیس

 آرامیس و تخم های شترمرغ

آرامیس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان زری
3 مهر 92 21:38
مبارکه اولین دندونت طلا خانوم
وای چقدر تخم شتر مرغ،چقدر قشنگن


مرسی عزیز دلم
آلی
4 مهر 92 15:56
عزیزمفکر کنم کم کم شیطنت هاش بیشتر میشه باید خیلی مراقبش بود ولی سه شنبه که دیدمش خیلی آروم بود و خانم.راستی تولدش هم پیپشاپیش مبارک باشه
وبازم راستی نگفتی دندون پایننش در آمده

مرسی آلی جونم
درسته آخه این پست هنوز کامل نیست
باور کن وقت نمیکنم کاملش کنم
منم که فقط همین یه شکلکو بلدم
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
5 مهر 92 0:04
مبارکه شیرین عسل
دیگه کباب خور شدی. خخخخخ
بوس بوس

ممنون بله دیگه
منم قاطی کباب خورا شدم
مامان من کباب میخوام:-0
مامان آدرینا
7 مهر 92 10:22
در آمدن اولین مروارید سفید پرنسس آرامیس بهتون تبریک میگم


مرسی گلم
باران
8 مهر 92 13:55
خوش به حالت اراميس چه همه تخم شتر مرغ داري، فقط مواظب باشيا خاله ميترسم راه رسيدن به ماماني رو پيدا نکني


باران
8 مهر 92 13:56
آخي آراميس جون بيشتر مواظب خودت باش آخه اين همه تخم شتر مرغ چرا دوشاخه ميخوري تو شيطون خاله

همینو بگو........
مامان روشا
13 مهر 92 12:26
هورااااااااااااا مبارکه عزیزم ایشالا همیشه مرواریدات سالم بمونن
شیما مامان شاهین کوچولو
14 مهر 92 13:57
واییییییییی چه بامزه... چقدر تخم مرغها خوشگلن
آرتین نابغه کوچک
16 مهر 92 0:06
دوستم دندون جدید مبارک انشالله بقیه دندونات به راحتی در بیان

کودکی غنچه ای از رود صداقت به صفای آب است
کودکی صفحه ای از عشق و محبت به شکوه ماه است
کودکی سلسله ی اشک به دنبال سرشت است
کودکی لاله ی سرخ است به باغ امید

دوست جونم روزت مبارک

:
مامان روشا
16 مهر 92 18:09
فرشته کوچولوی نازنین روزت مبارک
از خدا ممنونیم که شما رو هدیه داد به ما