آرامیسآرامیس، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره
رومیسارومیسا، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

پرنسس آرامیس و پرنسس رومیسا

سلام! به وبلاگ من و خواهرم خوش آمدید.

ماه آرامیس دو رقمی میشه (ده ماهگی)

1392/7/3 18:44
نویسنده : مامان مرضیه
491 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه عزیزان

من واقعاً معذرت میخوام که اینقدر دیر به دیر پست میذارم، آخه هم وقت ندارم و هم یه کم تنبلم

میدونید دختر قشنگ من از وقتی رفت تو ده ماهگی خیلی تغییر کرد.به عنوان مثال:

دخترم دیگه قشنگ چهار دست و پا میره

بای بای میکنه

دست دستی میکنه

پیشونیشو به پیشونیم می چسبونه

خودش ماشا الله هزار ماشا الله دستشو میگیره به میز و ... بلند میشه می ایسته

دستشو به کناره های مبل میگیره و یه کم راه میره (البته ما هم مواظبشیم)

اگه منو باباش و مامان جونش لباس بپوشیم بریم دم در دنبالمون گریه میکنه که منم برید ده ده ...

و وقتی بغلش میکنیم میریم دم در کلی ذوق میکنه و میخنده

به مناسبت سالگرد ازدواجمون که 11 تیر ماه بود این عکس قشنگو میذارم

مامانم وبابام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان آرتین
2 مرداد 92 8:06
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشی مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــای قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
محراب و مليكا
2 مرداد 92 9:26
خاله قربونش بشه دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین ( آرشيو مطالب ) و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . ممنون از لطفتون http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/
صبا خاله ی ایسا
2 مرداد 92 10:56

به ماهم سربزنید

آلی
3 مرداد 92 18:40
موش موشی داره بزرگ میشه ماشالله .خدا برات حفظش کنهبیشتر ازش عکس بزار
راستی تولدتم گذشت ولی مبارک باشه آرامیس تولد مامانت تبریک گفتی

مرسی عزیزم که یادت بود
آره تبریک گفت واسه مامانش هم یه گوشی موبایل خرید عسلم
مامان زری
12 مرداد 92 13:48
خواهش خواهش سلام خاله جون من دوست دارم تو مسابقه نی نی شکمو برنده بشم،میشه بهم رای بدین.کد 726 به 20008080200 اس بزنید لطفا راستی به وب من هم سر بزنید اگه دوست ذاشتید با هم دوست بشیم برام یه نظر بزارید.بازم ممنون
شیما مامان شاهین کوچولو
20 شهریور 92 23:07
وای خدای من این جوجو چقد نازه...خاله به قربونش... مامانی اسپند یادت نره


مرسی مهربونم.چشم حتماً