آرامیسآرامیس، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره
رومیسارومیسا، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

پرنسس آرامیس و پرنسس رومیسا

سلام! به وبلاگ من و خواهرم خوش آمدید.

انیشتین کوچولو

1391/11/25 21:48
نویسنده : مامان مرضیه
896 بازدید
اشتراک گذاری

این سی دی های خیلی خوبو با چند تا هدیه دیگه خاله طاهره اش با خاله زهره و خاله آلاو (بهترین دوستانم در دوره دانشجویی) برای آرامیس خوشکلم هدیه آوردند. دست گلشون درد نکنه!

در اصل این سی دی ها رو باید از 6 ماهگی شروع کرد ولی چون دختر باهوشم بهشون توجه میکنه از الان (4 ماهگی) بعضی وقتا براش میذارم، آخه میترسم چشای خوشکلش که هنوز ژاپنیه درد بگیره!

توی این مجموعه سی.دی سعي شده تا با بهترين روش هاي روز دنيا علاوه بر سرگرم نمودن كودك، اطلاعات او بیشتر بشه. اين مجموعه پر از موزيك هاي شاد و كلاسيك  و تصاوير كودكانه.

در اين مجموعه سعي شده تا در خلال ديدن كارتون هاي جذاب و زيبا اطلاعات عمومي كودك هم بالا بره و با مفاهيمي نظير پرندگان، موسيقي هاي كلاسيك، وسايل نقليه، سفر، حيوانات و تمام چيزهايي كه كودك با تماشاي آن لذت مي برد، آشنا بشه. این سی.دی ها برای بچه های ٣ ماه به بالا هست و توی این مجموعه چند تا سی.دی هست: 

١) بتهوون كوچولو

٢) موزارت كوچولو:  فستيوال موسيقي موزارت كوچولو با تصاوير جذاب و ديدني کودک رو با خودش به دنياي موسيقي مي بره و فقط مناسب گوش ها و چشم هاي كوچولوي فرزند دلبند شماست. توي اين سی.دی از اجراهاي زيباي بتهوون استفاده شده كه كاملا حواس كودك رو تحت تاثير قرار ميده

٣) باخ كوچولو: باخ كوچولو و ماجراجويي موزيكال، موسيقي كلاسيك رو به بچه ها معرفي مي كنه

٤) مونت كوچولو: این سی.دی مي خواد ٤ فصل رو به آقا كوچولو ها و خانم كوچولو ها نشون بده موزيك همراه اين سی.دی سمفوني ٤ فصل ويوالدي هستش پس انتخاب موزيكش كه فوق العادست! مونت كوچولو و ٤ فصل به بچه ها كمك مي كنه تا بهار رو با رنگين كمون و گل هاي رنگارنگ، تابستون رو با گل آفتاب گردون و خورشيد ، پاييز رو با تغيير رنگ برگ ها و خزونش، و زمستون رو با گوله هاي سفيد و قشنگ برفي تشخيص بدن. 

٥) مهدکودک زبان: تو این سی.دی هم کودک با آموزشهای دیگه ای مثل شمارش اعداد از ١ تا ٢٠، حروف،  اسم اسباب بازیها، شعرهای کوتاه و... آشنا میشه

٦) وقت لالایی: مسلما یکی از بزرگترین لذت های پدر و مادرها زمانیه که فرزندشون رو برای خواب یا آروم کردن در آغوش میگیرن. "وقت لالایی"  شامل صداها و تصاویر آرامش بخشیه که کودک رو برای استراحت آماده می کنه تا شما و دلبندتون استراحت خوبی داشته باشین. تصاویری مثل امواج اقیانوس در هنگام غروب خورشید ، ابرهای زیبا و...

٧) اولین حرکات کودک: "اولین حرکات کودک" جشن شادیه از مرحله مهم حرکت کردن کودک، شامل اولین گام ها، دست زدن، پریدن ،رقصیدن و... که والدین و کوچولوهاشون رو دعوت می کنه تا از این تجربه های پر از شادی با هم لذت ببرند و کشف کنن که چطور حرکات بهتر و قویتر اعتماد به نفس رو می سازه و حس کنجکاوی طبیعی کودک رو تحریک می کنه.

٨) دنیای حیوانات: "دنیای حیوانات" عجایب ، زیبایی ها و شادیهای جانوران زمین رو به کودکان معرفی می کنه. در این ٣٠ دقیقه بیننده به سه مکان زندگی حیوونای مختلف مثل اقیانوس ، جنگل ها و دشت ها برای دیدن پرسه زدن ببرها، فیل ها و خرامیدن زیبای زرافه ها سفر میکنه.

٩) نپتون کوچولو – کشف آب: این قسمت بچه ها و نوباوه ها رو از حمام تا ساحل و از شیر آب تا آبشارها و چشمه های آب گرم می بره. سفری به اقیانوس ها و رودخانه ها و دریاچه ها به همراه حیوانات دریایی مثل اختاپوس و...

١٠) اولین صداهای کودک: اولین صداهای کودک سرشار از موزیک های عالی و بسیار آرامش بخشه که برای شب واقعا مناسبه. در این قسمت کودک صدای حیوانات بسیار زیادی رو یاد میگیره که سگ، اردک، بره و زنبور بخش کوچکی از این حیووناست.

١١) شکسپیر کوچولو – دنیای شعر: "شکسپیر کوچولو" ترکیبی از اشعار ، موسیقی شاد کلاسیک ،اشیای درخشان و خلق افکار شاده برای برانگیختن ذهن های جوون. این بخش از کلماتی مثل  درخت و سبزه و... در تصاویر و اشعار استفاده می کنه تا ذهن کودک رو برای بکار بردن این کلمات و شعرها آماده کنه.

١٢) ونگوگ كوچولو: دنياي رنگ هاي ونگوگ كوچولو ، پلت كاملي از رنگ ها رو به كودك شما معرفي مي كنه حتما مي دونين كه بازي با رنگ ها قدرت ادراك و تشخيص رو در كودكان تقويت مي كنه

١٣) داوينچي كوچولو: از موقعي كه يه كودك چشم هاشو باز مي كنه، شروع به جستجو و كشف محيط اطرافش مي كنه و اين كار رو حتما از بدن خودش شروع مي كنه...

سی.دی از فرق سر تا شصت پاي داوينچي كوچولو ، به كوچولوي نوپاي شما در شناختن اعضاي بدنش
كمك مي كنه. از چشم و گوش و اعضاي صورت بگير تا دست و پا ... با عكس هاي رنگي و تصاوير درشت. اين سی.دی با نشان دادن اعضاي بدن در شكل هاي مختلف ، مثلا نشان دادن چشم در انسان كامل و كودك و حيوان و ... ،فرايند ياد گيري رو در كودك كامل مي كنه

١٤) دوليتل كوچولو: دوليتل كوچولو و حيوانات همسايه كار ديگه اي از سري سی.دی هاي بِیبی انیشتین هستش كه حيووناي خونگي و نزديك رو به كودك دلبند شما معرفي مي كنه

١٥) اولین آواهای من: "اولین آواهای من" توضیح می ده که چگونه کلمات مشترک زندگی کودکان مثل بابا، مامان، دوستت دارم و... می تونند تلفظ و یا به زبان اشاره بیان بشن. با دیدین این قسمت شما میتونید لحظات شادی رو با اشاره و صحبت کردن با کودکتون داشته باشید.

١٦) جعبه موزیک سانتا کوچولو: در این بخش هم جشن های هالیدی به همراه آهنگ های شاد و بازی و سرگرمی در چند فرهنگ مختلف به کودک شما معرفی میشه.

١٧) در راه: تو اين سی.دی هم كوچولو ها با وسايل نقليه زميني و دريايي و هوايي آشنا مي شن موسيقي اين سی.دی هم باز از كارهاي آهنگسازان بزرگ مثل بتهوون و موزارت انتخاب شده بعد از ديدن اين سی.دی دلبند شما مي تونه هواپيما و بالن ، كشتي و قايق بادباني و ماشين و قطار رو از هم تشخيص بده و ياد بگيره كه هر كدوم كجا حركت مي كنن...

١٨) کشف شکل ها: "کشف اشکال" پنج شکل اولیه ی دایره ،بیضی ،مثلث ، مربع،مستطیل رو در قالب اسباب بازیها،طبیعت و اشیایی که هر روزه با آنها سروکار داریم به فرزندتون آموزش میده. بنابراین کوچولوتون وقتی درحال بازی با توپه و یا تخم مرغ رو میبینه اسم اشکال رو یاد می گیرد.

١٩) مک دونالد- یک روز در مزرعه: در این قسمت نوباوه ها با دیدین عکس ها و نیز تصاویری از یک مزرعه ی واقعی می تونند رابطه و تفاوت بین اسباب بازیهای پلاستیکی و حیوونای واقعی رو درک کنند.

٢٠) نوح كوچولو: نوح كوچولو و كشتي حيوانات كودك شما رو به يه سفر دريايي مهيج و موزيكال مي بره بيشتر از ٢٠ تا حيوون رو توي محيط هاي زندگيشون ميبينه و اسماشون رو ياد مي گيره فيل،خرس كوالا،پنگوئن،فلامينگو و كلي حيووناي قشنگ ديگه... از جنگل هاي استوايي بگير تا قطب شمال و جنوب. سی.دی نوح كوچولو و كشتي حيوانات شما و نوپاي قشنگتونو به يه سفر جذاب به ٥ قاره دنيا ميبره. موزيك نوح كوچولو و كشتي حيوانات از كارهاي آهنگ سازان برجسته اي مثل بتهوون و بيزت و موزارت انتخاب شده تا خداي نكرده روح كودك عزيزتون آزرده نشه

اين سی.دی شامل تصاوير ، اجرا و تكرار اونها، كارتهاي تشخيص ، حدس زدن حيوانات،در آوردن صداي حيوانات و شو هاي عروسكي هستش

٢١) وردس ورث کوچولو: "وردس ورث" تلنگریه به حس کنجکاوی طبیعی کوچولوی شما و ٣٠ عبارت که در منزل کاربرد داره رو به زبان گفتار و اشاره معرفی می کنه. این برنامه سرگرم کننده به کودک، اشیای آشنا در آشپزخونه ، اتاق ،حیاط و... رو معرفی می کنه.

٢٢) گالیله کوچولو: یک کانگوروی کوچولو که به آسمون نگاه می کنه و در عجایب بالای سر به دنبال خورشید،ماه، ابرها ، ستاره ها، کهکشان ها و ٩ سیاره می گرده.این قسمت ٣٠ دقیقه ای هم شامل قطعات زیبای موزیک کلاسیک بزرگانی چون موزارت و چندین آهنگ زیبای کودکانه است .

٢٣) مکانهای موردعلاقه: بچه ها از یک سالگی مهارتهای ارتباطیشون رو گسترش میدن و ممکنه در مورد دنیای اطرافشون واقعا کنجکاو بشن. "مکانهای محبوب" یک مقدمه ی شاد برای نامیدن و یادگیری مکان های آشنا و محبوب اطراف شهره. مکان هایی مثل کتابخانه ،سوپرمارکت و پارک و...

٢٤) مهد اعداد: "مهد اعداد" اعداد رو به روشی جذاب و تعاملی ، با دست زدن و شمردن صداها ،به همراه
تصاویر زیبا و اسباب بازیهای رنگارنگ به دلبندتون یاد میده. این برنامه پرانرژی راهیه برای شما و کودکتون تا دنیای مهیج اعداد و شمردن آنها رو کشف کنید.

٢٥) تماشای کنسرت: بچه ها از ١٢ ماهگی می تونند صداهای خاص رو تشخیص بدن و صداهایی رو که میشنوند با چیزی که اون صدا رو تولید میکنه تطبیق بدن.  "تماشای کنسرت" رهبر ارکستر کوچولوی شما رو با تصاویر و صداهای ارکستر واقعی آشنا میکنه. لذت شنیدن یک شعر آهنگین از زبان کودکتون رو خیلی زودتر تجربه کنید.

٢٦) نیوتن کوچولو – دنیای شکل ها: "دنیای اشکال" کودک رو به یک گردش علمی در دنیایی پر از شکل،حرکت و صدا می بره. یک مهمونی پر از رنگ و بازی که کودک رومجذوب خودش میکنه.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

آلی
19 بهمن 91 18:06
راستی مرضیه حتما خودت میدانی که ساعت10شب به بعد شبکه پویا تلویزیون ایران لالایی پخش میکنه من که خیلی دوست دارم ))میشینم نگاه می کنم خیلی آرام بخشه. حتما تو آرامیسم خوشتون میاد.

ماهوارمون قطعه شده، شبکه های ایرانو هم نداریم
آلی
21 بهمن 91 18:20
یک دستگاه از این دیجیتال ها بگیر برای شبکه های ایران

حیف پول که آدم واسه این کانالها بده یه ریسیور اچ دی و یه دیش ال ان بی حرفه ای باید بگیریم همه جهت ها رو داشته باشیم البته اگه دوباره نیان جمع کنند.
تازه اینجوری انگلیسی و فرانسه هم یادم نمیره!
سجاد
12 فروردین 92 21:27
پیش سجاد کوچولو هم بیاین

چشم حتماً