آرامیسآرامیس، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره
رومیسارومیسا، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

پرنسس آرامیس و پرنسس رومیسا

سلام! به وبلاگ من و خواهرم خوش آمدید.

مامان جون

1391/11/25 21:21
نویسنده : مامان مرضیه
739 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزترین چیزی که در زندگیم دارم وجود مادر مهربونمه، که واژه فداکاری رو به حقیقت برای من معنا کرده، منم همیشه سپاسگذارشم با وجود اینکه می دونم اگر تمام عمر بهش خدمت کنم بازم نمی تونم زحماتشو جبران کنم، حداقل خوشحالم که با تولد دختر عزیزم آرامیس تونستم شوق زندگی رو در او زنده کنم و خنده را به لبانش بیارم، میدونم اونم منو خیلی دوست داره ولی آرامیسو بیشتر از من، خب از قدیم گفتند بچه بادامه، نوه مغز بادام واسه همین مامانم نوه هاشو بیشتر از بچه هاش دوست داره؛ به هر حال من عاشقشم!

آرامیس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

Man & Ma(مامان فاطمه ناز جون)
27 آذر 91 21:26
________@@@@@@___________@@@@@ _______@@@________@@_____@@_______@ ________@@___________@@__@@_______@@ ________@@____________@@@__________@@ __________@@________________________@@ ____@@@@@@___________________@@@@@@@ __@@@@@@@@@_________________@@@@@@@ __@@______________________________________@@ _@@_________________@@@@@________________@@ _@@________________@@@@@@_______________@@ _@@@______________@@@@@@______________@@@ __@@@@_____________@@@@____________@@@@ ____@@@@@@______________________@@@@@@ _________@@_________________________@@ ________@@___________@@_____________@@ ________@@@________@@@____________@@ ________@@@______@@@__@__________@@ _________@@@_____@@@___@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________________@ ____________________@______________ _____________________@ ______________________@ ـــــــــــــــــــــــــ ____________@@@@___@@__@__@ _____________@____@@_@__@__@ ______________@@@____@_@@@ _______________________@ با قلمی به رنگ سبز با دلی به رنگ آبی مینویسم برای "تو" و دوستان مهربانم "تو" که بهترینی "تو" که خاص ترینی "تو" امانی "تو" امینی همه گل های شقایق هستند اما "تو" همانی "تو" همینی "تو" فرشته ی زمینی آپم بیا پیشم دوست عزیز وبلاگ خودم www.metwooo.blogfa.com وبلاگ نی نی جونم www.fan2ghe-maman.niniweblog.com